Det som gör företag ledande idag är vårt sätt att samarbeta och kunskapen om det vi gör. Vi måste arbeta tillsammans och inte bara samtidigt. Verksamhetens framgång vilar helt i händerna på våra medarbetare. Det är våra vanor och beteenden som syns på sista raden! Att skapa en högpresterande företagskultur handlar om att levandegöra affärsstrategi och värdegrund så att varje medarbetare, från ledning till yttersta kundkontakt, vet exakt vad företaget står för, hur saker ska göras och vilken känsla vi ska förmedla, både i det verkliga och i det digitala mötet.

Vill du veta hur ni kan koppla er värdegrund till resultat?

Kontakta gärna oss så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa er.


Vilka vi är

Fia Westerberg

Fia’s erfarenhet har gjort henne till en av Sveriges främsta utbildare och mest uppskattade föreläsare inom service- och ledarskap. På meritlistan finns bl.a. uppstart av två flygbolag där service hade högsta fokus. Mellan 2006-2011 var Fia utbildnings och utvecklingschef på SJ Service Academy. De gjorde en revolt i Sverige med ett nytt sätt att sälja kunskap externt, utvecklade alla SJs 4300 medarbetare för att bli bäst på att bemöta kunden! 2011 rekryterades Fia in som Rektor för Parks and Resorts. Där ansvarade hon för uppbyggnaden av parks and Resorts Academy och utvecklingen av 2300 medarbetare. I dag driver och äger Fia Culture Academy tillsammans med Linda Hammarstrand.

Linda Hammarstrand

Linda är en mycket anlitad föreläsare inom ämnen som ”Konsten att skapa och driva en Prestationskultur” och ”Såhär kopplar ni värdegrunden till resultatet”. Linda har 20 års erfarenhet av kommunikation, HR och utbildning inom Stena sfären. Hennes senaste uppdrag var att levandegöra Stenas affärsfilosofi och värdegrund för 22 000 medarbetare världen över på direkt uppdrag av Stenas ägare, Dan Sten Olsson. Sedan två år tillbaka har Linda varit Director of Passion och en del av Clarion Hotels ledningsgrupp. Hon har ansvarat för företagskulturen och för att göra Clarion Hotel till Nordens mest attraktiva arbetsgivare.