Det som gör företag ledande idag är vårt sätt att samarbeta och kunskapen om det vi gör. Vi måste arbeta tillsammans – inte bara samtidigt. Verksamhetens framgång vilar i händerna på våra medarbetare. Det är våra vanor och beteenden vi ser på sista raden! Att skapa en passionerad högpresterande företagskultur handlar om att levandegöra affärsstrategin och värdegrunden. Varje medarbetare måste förstå vad företaget står för och vilken känsla som ska förmedlas – både i det verkliga och i det digitala mötet.

Vill du veta hur ni kan koppla er värdegrund till resultatet?

Kontakta gärna oss så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa er.


Vilka vi är

Fia Westerberg

Fias erfarenhet har gjort henne till en av Sveriges främsta utbildare och mest uppskattade föreläsare inom service- och ledarskap. På meritlistan finns bl.a. uppstart av två flygbolag där service hade högsta fokus. Mellan 2006-2011 var Fia utbildnings och utvecklingschef på SJ Service Academy. De gjorde en revolt i Sverige med ett nytt sätt att sälja kunskap externt, utvecklade alla SJ:s 4300 medarbetare för att bli bäst på att bemöta kunden! 2011 rekryterades Fia in som Rektor för Parks and Resorts. Där ansvarade hon för uppbyggnaden av parks and Resorts Academy och utvecklingen av 2300 medarbetare. I dag driver och äger Fia Culture Academy tillsammans med Linda Hammarstrand.

Linda Hammarstrand

Linda är en mycket anlitad föreläsare inom ämnen som ”Konsten att skapa och driva en Prestationskultur” och ”Så här kopplar ni värdegrunden till resultatet”. Linda har 20 års erfarenhet av kommunikation, HR och utbildning inom Stena sfären. Hennes senaste uppdrag var att levandegöra Stenas affärsfilosofi och värdegrund för 22 000 medarbetare världen över på direkt uppdrag av Stenas ägare, Dan Sten Olsson. Sedan två år tillbaka har Linda varit Director of Passion och en del av Clarion Hotels ledningsgrupp. Hon har ansvarat för företagskulturen och för att göra Clarion Hotel till Nordens mest attraktiva arbetsgivare.